Onödigt spännande när Järla besegrade Djurgårdsbrunn

Järla besegrade Djurgårdsbrunn med 4-2. Jag missade första halvtimmen efter min utflykt till Sätra IP tidigare på kvällen och när jag kom ledde Järla med 3-1. I andra halvlek reducerade Brunnen och en viss spänning fanns faktiskt även om Järla var spelmässigt överlägsna. Till slut kom avgörande 4-2 på frispark.//Franzén

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Onödigt spännande när Järla besegrade Djurgårdsbrunn

  1. Lennart lundström skriver:

    Tyvär missade jag matchen men är mycket imponerad av hemsidan. ”Fantastiskt” att få ut så mycket info + bilder < 24 timmar. Nästa match skall jag inte missa om inget kommer i vägen. Glömde nästan att gratulera till segern , men det gör jag nu.
    Har Järlamössan på när jag golfar.
    Lennart

Kommentera

